Manusia pula bangaimana? Mari kita buang sifat perkauman. Jangan diperbodohkan.

Sunday, January 25, 2009

25 january..

hari nie...aku terasa agak bosan
sudah masuk hari ketiga kt rumah..x banyak yg aku buat hari nie..
mcm biasa lahh..bgun lambat walaupun dah tido awal..wahh best la kt rumah nie..senang jer tido,
x payah nk buat guling2 gula2 kapas...myb sbb sejuk kot..

hari nie ada kenduri,tp mcm biasa aku x nk pergi lg..haaiihh bler kali terakher aku join kenduri kendara pun aku dah x ingat..mcm kawan2 n sedara yg amat x cemerlang aku anggap diri sndiri..
yelah..org kawen pun aku x nk pergi.nanti kalau aku kawen sapa yg nk datang?tah laa

hari nie aku hampir2 membunuh kucing kesayangan keluargaku..memey the cat!
knapa aku cuai sgt x tgk bwah keta sblum reverse keta...naseb baek dia duduk betul2 tgh keta n naseb baek aku x putar stereng awal...kalau x..dah jadi pembunuh! sumpah lepas nie aku tunduk tengok dulu...

hari nie aku cuma baring di beranda rumah..menghirup udara segar lepas hujan..memandang klcc dlm kabus..aku rasa tenang..

walaupun hari nie aku rasa bosan dan x adventure..tapi di penghujung hari aku tetap tersenyum kerna aku dah nikmati hari nie salah satu dari hari cuti yg ku nanti itu,aku habiskan masa bersama keluarga tersayang..bersama 3 ekor kucin yg nakal (memey+momo+eppi) dan bersama tv..

esk hari tahun baru cina kalau x salah..n tahun nie tahun kerbau kn?ermm tah ape lah fung sui yg akan dorg ramalkn pulak tahun nie..hehe pape pun..selamat tahun baru cina aku ucapkn!

esk hari baru...esk tahun baru...esk peluang baru...

selamat malam
~tazo~


*dah 3 hari handphone ku senyap tanpa msg atau call..bukti kesunyian diriku
*td aku terpandang beg..haaiiih bler la aku nk stdy math yg dah aku jnji tu
*bosan dgn nada pembaca berita!

No comments: