Manusia pula bangaimana? Mari kita buang sifat perkauman. Jangan diperbodohkan.

Thursday, May 7, 2009

nombor nombor dan nombor

hari nie jom kita maen2 dgn nombor nak??
dah lama aku tak merepek dlam blog nie...

7/05-hari nie hari jadi abah..aku rasa la..ermm hepi birthday aabahhh...adek sygkan abah walaupun tak penah ckp depan2..semoga panjang umur tau!..love you

7/05/09-hari petama aku dapat balek ke rumah yg tersyg balek..selepas 12 hari dlam ampang putri..adoi memang bosan gila lah dalam tu..ase macam dalam penjara jer..tapi satu jer yg best..nurse2 dkt situ mmg terbaek lah..amat2 juta2 terima kaseh aku ucapkan kn dkt sume akak2 nurse yg baek sgt dlm tu..siang malam jaga aku tnpa penat...tak lupa juga sume awek2 nurse2 student kpj!! "tak per2..sy buat utk awk!".."hyeee sy nk mandikn awak leh?" "awk nk sy suapkan??" ....haha..mmg comel2 dan baek..thankssssss sgt!
sumpah rndu!

24- jam berada dalam intensive care unit..wohooo dari tak pernah masuk hospital,tp bler msok icu 3-4 org nurse jga aku 24 jam...

12 hari- 12 hari dalam seksaan..setiap hari dlam kesakitan,setiap hari dalam kesunyian,setiap saat dalam impian "kalaulah"


rm33000- hasil keluaran ringgit malaysia untuk 12 hari tu..

rm500- purata harga kos ubat yang amat aku benci ditelan setiap hari selama 12 hari tsebut

12- kesan cucukan jarum yang ketara dkt tgn kanan dan kiri..tp sbnarny ada byk lagi kesan yang dah hilang..

360-elmi yg suruh tambah...console yg amat janggal utk aku maen lg...demmm

8/05-aniversary abah mak...selamat hari ulang tahun..terima kaseh sbb kawen..klau tak x der aku!

25 hari-mc yg dibagi oleh pihak hospital..

10 hari- rehat di rumah sebelum berpindah ke hospital laen..

10 hari-dijangka tempoh utk pulih dari operation akan datang..

6 bulan-dijangka tempoh rawatan dari masa kesemasa.
-pengajaran dari semua ini...jagalah kesihatan anda..jgn saket..

2 comments:

Elmi said...

ada satu lagi nombor yang kau tertinggal.

360.

dem yu maderfaka.
hahaha

aLepAdonSaid said...

tazo..
senyum..huhu