Wednesday, February 25, 2009

berfikir sejenak...

ade sesorang bertanya kepada ku..
"asyek2 blog..x malu ker?"

soalan itu membuatkan aku berfikir sejenak dikala malam kelam ini..
kenapa aku ber blog?kenapa aku asyek menulis disini?apa objektif sebenar aku?

setelah puas berfikir dan gooogle di dalam otak ku..
aku mendapat jawapan..
sejak kali pertama aku tahu tentang dunia blogging nie..sejak aku maseh dibangku sekolah..
dan disaat itu jugak aku berpandangan bahwa "wahh nie cool!"
seakan diary yang open minded...
tempat coretan peribadi dan informasi tentang diri kita bagi sesiapa yang berminat...
sehat kan aktiviti nie??
x der la kita tensi-tensi jer selalu..
kawan pun banyak..
info pun berlambak...


soo..
buka lah hati..
fikir-fikirkan lah...
bagus ker ber blog nie??

jawapan aku..
OF COURSE!

laen orang..laen laen hati...laen perasaan...
dunia ini berwarna warni pelangi...

~tazo~

2 comments:

Moja [Bulan] said...

yup,aku setuju2...hehe..

scha said...

yup..aku setuju..!!!
hahaha..
lantak la pe org nak kate..
dorang tak open minded..
kan moja?