Saturday, February 28, 2009

sejenak di sini..berfikir..

sabtu..
28 februari 2009..
5.09 am..
maseh belum melelapkan mata..bukan kerana tidak mengantuk,tapi tidak mahu mengsia-siakan saat weekend hanya dengan tido..
haha..sejak terlalu bz..aku sudah mula amat menghargai waktu hujung minggu..kerana hanya pada masa inilah untuk bergembira tanpa tekanan,bergelak tawa,dan berborak kosong..
haaaihhh..sapa cakap jadi seorang student nie senang?..
teringat kata2 seorang lecturer aku
"saya tahu kamu bz,tak cukup tangan dan tension,tapi terima lah..kalau dah student,mmg mcm tu!"

sejak dari saat itu..aku berfikir dan kurang merungut pabila mghadapi saat sukar...

ok..tutup cerita pasal study..lgpun mggu nie aku pling banyak ponteng kot!..

-cerita laen-

sejak kebelakangan nie..aku selalu jer terdengar2 pasal soal hati nie...cinta la kan..entah la..myb bulan nie bulan cinta kot..haha

orang bercinta.
orang putus asa..
orang putus cinta..
orang frust..

semua nie adat hidup jer kot..aku pun dah lama tak berkecimpung dalam bidang nie..
bukan apa..cuma malas jer...
dah bosan..

orang bertanya..ko tak der awek??
aku hanya jawab "tak"
"nape?"
"sebab aku malas"

sebenarnya bukan aku malas ker ape..cuma aku maseh belom ketemu si dia...
orang yang boleh buat aku rasa pelik-pelik jer..
si dia yang seperti si dia yang kini jauh disana...
si dia yang aku kini sudah berputus asa terhadap dia...
si dia yang sering muncul dalam mimpiku...

si dia yang telah ku kuburkan perasaan terhadapnya..
bye si dia...

yeahh..itu lah sebabnyer..sebab aku maseh belum ketemu gadis seperti si dia..
kerana itu aku maseh sendirian..

sooo kalau ade timbul perasaan cemburu si teman terhadap kerapatan aku dan dengan sesiapa..
ingin ku nyatakan..janganlah risau...tak der pape...teruskan lah usahamu..
jangan dendami daku kerana itu...

kerana aku hanya sendirian..hanya punyai teman-teman...

selamat malam...
jujur,
~tazo~

5 comments:

scha said...

waaaaa....
semua orang sudah ber -si dia pulak..
hahaha..
moja..ramai anak didik kau nih..
kuikuikui~

Moja [Bulan] said...

haha..scha,tgok,aku sudah ada anak didik..hehe..tazo,si dia kite xyah cari..kita akan temuinya sendiri tanpa kita sedari..=)

seYza said...

sapa naaa...
tazo,tazo...
sekacang-kacang moo,
tdak ku sangka kamoo ga berSIDIA!!
moja pembawa virus...
hehehehehehe...
setan moja!!anak didik ehhh..
hahahaha

seYza said...

hehehehe

seYza said...

hahaha...setan moja..
ank didik ehhh..
hahahaha....
murtazo...
murtazo..
a.k.a murtacang..
(tazo+kacang)