Friday, February 6, 2009

jumaat..selamat pagi!

jumaat...feb 6th 09..12.50am

dah hampir pukul satu..dan aku maseh belum tido..bukan sebab tak mgantuk tp si elmi nie entah nape tbe2 nk buat conferrence plak...x kesah la..

hari nie aku agak hepi sebab aku dah hampir dapat mengejar silibus matrik aku..wahh wah thanks a lot to afik!! terpaksa pulak jadi lecturer ganti aku..hehe..baek la kamo!

hari jumaat bermaksud aku ade klas non stop sampai pkol 11..kira ok la tu kan..hehe x nk la asek merungut sgt..

hari nie aku byk habeskan masa dengan tido..entah kenapa aku sejak kebelakangan nie asyek jer mengantuk..tp x per lah..tido itu best!

esk juga aku kena bayar banyak bil yang maseh tertunggak sekian lama..budak2 nie sume dah bagi duet untuk aku..soo dah semacam jadi tanggungjawab pulak stiap bulan berkunjung ke kaunter pembayaran setelkn..tp esk tak macam selalu..esk byk sikit bil yang aku kena bayarkan..ermm bil asas rumah + bil yang abah suruh bayarkan..

haritu abah ade bg msg.."abah dah masuk kn duet dlm akaun..tlg bayar bill apa yang patot"
huhu..nampak nyer kne la aku byar sume bill yg tertunggak2 tu..rasanye baru jer berapa bulan lepas abah suruh bayar..dah kena bayar lagi..bukan apa..cuma aku rasa macam agak sedih dan kerugian jer..serahkn beribu2 ringgit hanya untuk bayar bill jer..aritu hampir 3 ribu jugak lah abes ..haaaiihh baru aku sedar..byak jugak kn tanggungjawab orang dewasa nie..aku yg tolong bayar pun dah agak sayu..nie kn pula yg penat membanting tulang..

No comments: