Wednesday, February 4, 2009

suntingan malam ini...

pukul 12.05 am...

aku baru jer balek dari perjumpaan formal dan tidak formal kelab fotografi uitmpp...
mula nyer agak bosan aku rasakan..tp bila dah menghabiskan masa yg agak lama aku dapat merasai yg kelab nie mumpunyai 'kemesraan nyer tsendiri'..rata2 dimonopoli oleh kaum hawa fakulti hotel dan pelancongan...
habis perjumpaan kteorg terlepak pulak dengan para2 otai kelab tersebut..mak aii..agak lama aku terdiam disitu..yelaa..ape menda yg dorg asyek borak kn aku sendiri pun entah paham ker tidak..telan jela org ckp..yeahh..x lupa juga aku turut bermurah hati mnyumbangkn bergelen2 darah manisku kepada si nyamuk!..

minggu pertama selepas cuti..bisalah..setiap org x dapat lari dari azam baru yg konon2 nyer untuk berubah..akku sebagai manusia biasa pun tidak terlepas juga dengan azam baru..haha..TAK NAK PONTENG KELAS LAGI! TAK NAK BUANG MASA DENGAN BENDA YG X BERFAEDAH! TAK NAK AMEK AKADEMIK DGN SAMBIL LEWA LG!... haha..n setakat nie..aku harap azam aku yg entah keberapa nie tidak lah hanya tinggal kenangan semata2...
sbb kali nie aku dah janji dengan diri sendiri..menurut cter "yesman" klau mungkir janji dengan diri sendiri ade natijahnyer tsendiri..sama-sama kita tengok..hahaha


entah kenapa..minggu nie aku asyek terdengar cerita orang bercerita tentang hantu...musim dorg kuar outing ape?? entah la..tp byk jgk la cter yg aku dgr dari mulut dorg sendiri..dan bukan di passing2...satu jer nasehat aku..kalau rasa diri agak kurang keyakinan diri..jgn lah dengar cter2 bkn2 nie ok..dan lagi satu..jgn la dgr sume menda2 nie dari org yg boleh lihat sendiri menda tu secara live!...kerana aku telah merasai sume tu baru jer lg...jgn duduk dkt tempat yg org boleh nampak tu ckp menda tu slalu berkeliaran..dan jgn duduk disitu sampai pkul 4 pagi sambil ditemani oleh kucing hitam peliharaan anda! kerana kucing itu mungkin akan tiba2 tersentak bangun dari tido dan mengejar "menda" yg anda terlihat dgn ekor mata tersebut!...


esk hari rabu..dan aku baru tersedar yg rupa2 nyer aku nyer jadual sem nie...90% ade klas pkol 8 pagi...adoi...cmne boleh jd mcm nie..haaaihh x per lah..mungkin selama nie dah ckop puas aku berkelas lewat pagi..aku terima seadanya...

sang bintang berkelipan,
sang bulan bergermelapan,

selamat malam....kita jumpa lagi esok

~tazo~


*mula dah saket2 badan gara2 kurg tido +salah posisi..boleh sapa2 ajar posisi tido yg betol??
*suka cuba menda baru
*agak hampa dgn diri..sbb dah makin pemalu...zzzzzzz

1 comment:

hasanah said...

eiii.. menakutkan la entri nih..!!