Saturday, February 7, 2009

sabtu...february 07..2.38 am

aku agak penat hari nie..berkejar kesana kesini menyelesaikan macam-macam perkara..tp kira ok la tu..setel jugak akhernyer..yelaaaa..tak semua..ade sikit lagi!.
tp x per!hari nie aku agak berpuas hati...tak der langsung masa ku terbuang oleh kebosanan..tapi itu lah..agak penat jugak lah..

ohh ya..
aku baru jer balek dari tengok wayang tadi..sudah agak lama dah tak tengok wayang..erm dah 2 minggu..aku tengok cter ong bak tadi
nak tau review aku tentang movie nie??
1-banyak gler action fight by hand
2-banyak gler unsur-unsur ke-thai-an
3-banyak gler pergerakan siku dan sendi-sendi laen secara agak kurang sopan

kesimpulannye
-jika anda seorang peminat setia action gado tanpa jalan cerita dan penggunaan bahasa thai kuno sebagai halwa telinga
inilah cerita yang paling sesuai untuk anda! jangan lepaskan tayangan ini!
dan jika anda bukan tergolong dalam ketagori diatas..JANGAN TENGOK!!..bosann..seyesli la...


*aku nk tgk cter laen..tp terpaksa tgk cter bosan niee...
*best dapat kawan baru..mulut agak cabul dan sundal..wakaka..
*penat ulang-alik kt jalan yang sama jer hari nie...zzzz


ohh yaa...
sebelum aku terlupa sila lawat blog bersama "7 blogger 1 blog" disko retro...linknye ada di bawah kanan anda...





1 comment:

Elmi said...

mulut cabul dan sundal.
asik kena maki saja.
ahaha