Friday, February 27, 2009

keadaan disekelilingKU

jumaat...27 february

tinggal lagi 1 hari jer lagi sebelum kita meninggalkan bulan kedua dalam tahun ke-9 alaf ke-2000 nie...
bulan februari??
banyak yang aku lalui..bnyak yang aku pelajari...

gembira,
gila,
tensi,
excited,
hampa,
sedih

semua dah aku lalui..ada baik dan buruknya sendiri..bila difikir-fikir balek..semua yang kita lakukan dalam setiap saat hidup kita,akan mengubah saat yang laen pada masa yang akan datang..
sebab tu lah wujudnya perkataan "KALAULAH AKU" dan selalunya disusuli perasaan penyesalan...
tapi tak per!...corak lah hidupmu mengikut firasatmu..

apa yang ada disekeliling aku??
aku dapat rasakan
perasaan resah...
perasaan hampa..
perasaan gembira..
dan perasaan mengharap..

hahaha..macam peter pulak aku..leh tau semua nie..

sejak akher2 nie aku rasa macam nak kurang tak sehat..
nak kata deman tak der lah sangat..cuma asyek batuk2 jer..rasa susah nak bernafas lagi2 bila berbaring..
mungkin sekarang musim hujan kot..entah la..tapi sampai percakapan aku seharian sering terhenti untuk berbatuk...
semua nie mengingat kan balek pesanan2 si pengambil berat...
"jangan selalu mandi malam!,tak baek"
yer kot..sekarang asyek sejuk sikit jer aku akan terbatuk2 n susah nk bernafas...
haaaiihhh harap cepat lah sembuh kn..
bosan la kalau macam nie jer...

lupakan pasal aku

aku ade pesanan sikit buat teman-teman..
-bagi yang kurg sehat tu..banyak2 la berehat n mkn ubt (mie n moja)
-yang sedang bergelut test..juz buat yang terbaek!..no pressure ok?
-yang sedang putus chenta dan hilang harapan...yeeehhh padan muka..aritu v-day hepi sgt kot!
-dan bg yang sedang mnyesuaikan hidup dalam keadaan baru..teruskn perjuangan!jgn give up.



sedikit tarian dari jemari ku sebelum melelapkan mata...
selamat malam
~tazo~

4 comments:

Elmi said...

siotan.
aku terkena bab v-day happy sangat.
sialan.

Moja [Bulan] said...

sipakah si pengambil berat itu wahai tazo??hehe..=p

tazo said...

haha...mie: terasa ker??x prasan plak aku..heeeeeee

moja: si pengambil berat?? familyku sahaja :)

scha said...

hahaha mie..kena kau..
tazo..thumbs up..!

eleh tazo..
ye ke family..
ehem ehemmm...
hahahahaa...
(mood : senang hati menyakat orang)