Manusia pula bangaimana? Mari kita buang sifat perkauman. Jangan diperbodohkan.

Sunday, February 8, 2009

kami budak baik!

ahad...8hb february...7.06 am..
aku maseh belum tido...bukan sebab tak nk tido tp ade keja sket..
nie semua ade kaitan dengan rancangan mengembara bersama emon nyer hal la nie..
konon nyer nk adventuare pergi cari kolam air panas di tengah2 malam buta...lepas tu rebus diri sampai ke subuh..
yeahh orait la..plan itu menjadi walaupun amat banyak halangan dan pikiran kedua yg berlaku di antara kita...
aku maseh amat penat disulami rasa mengantuk kerana dari mula sampai akhir..hanya aku lah yang kena pastikn semuanyer berjalan dengan lancar...bayangkn jarak lebih 100 km ..hanya 20 km melalui highway..selebihnya merentasi hutan bukit gunung ganang yang tiada lampu jalan dan berpenghuni...
tp ternyata semua itu berbaloi..aku dan kitaorang amat enjooy ohh..bersama kawan baru semalam..dan aku amat senang bersama kawan-kawan yang bersekepala bergembira sementara maseh muda..

*satu pengalaman yg amat best,tp amat letih
*kteorg budak baik..bergaul maseh berpandukan yg sepatutnye
*aku merasai kembali ketajaman rasa rokok kembali..any room for bad habit?? haha..aku x smoke!
*bertembung dgn pyambut thaipusam seawal 5 pagi..terasa bagai di batu cave!
*harap aku x tertido..maseh ada perkara yg perlu disetelkn.

No comments: