Thursday, February 19, 2009

kenali saya dari ini

1. WERE YOU NAMED AFTER ANYONE?
ya! seorang mufti yang tidak pernah ku kenali

2. WHEN WAS THE LAST TIME YOU CRIed?
cant remember lor..bout 2 year ago kot..

3. DO YOU LIKE YOUR HANDWRITING?
i love my handwriting when im in "rajin mode"..klau masa malas..anggap jela orang laen yang tulis(tak ngaku)

4. WHAT IS YOUR FAVORITE LUNCH MEAL?
entah la...mungkin nasik puteh panas kot...haaiihh dah 8 hari 8 mlm kita tak ketemu whai sang nasik!

5. DO YOU HAVE KIDS?
saya maseh sorang single yang macho

6. IF YOU WERE ANOTHER PERSON, WOULD YOU BE FRIENDS WITH YOU?
musti la!..saya sorg yang baek+ensem+macho+comel..wakaka

7. DO YOU USE SARCASM?
yes! to a total stranger..or in public..jerit kuat2..

8. DO YOU STILL HAVE YOUR TONSILS?
tonsil itu ape??berkaitan dgn mulut??

9. WOULD YOU BUNGEE JUMP?.
yeahhhhh!!!!!!!! gila2 nk!..tp maseh x der peluang...huh

10. WHAT IS YOUR FAVORITE CEREAL?
entah la...x gemar

11. DO YOU UNTIE YOUR SHOES WHEN YOU TAKE THEM OFF?
nope....tak baek pisahkan pasangan...

13. WHAT IS YOUR FAVORITE ICE CREAM?
anything vanilla...tak suka cokelat!

14. WHAT IS THE FIRST THING YOU NOTICE ABOUT PEOPLE?
besar tak mata dia??sy suka gadis mata besar...haha

15. RED OR PINK?
ferari red!

16. WHAT IS YOUR LEAST FAVORITE THING ABOUT YOURSELF?
i hold myself to others..until im comfortable wif them..its take time to reaallly know me..hate that!

17. WHO DO YOU MISS THE MOST?
my family...memey..esspecially momo!..love ur gay relationship..haha...(momo=cat!)

18. DO YOU WANT EVERYONE TO COMPLETE THIS LIST?
buat lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!

19. WHAT COLOR PANTS AND SHOES ARE YOU WEARING?
pants : blue black!...shoes: kulit kaki

21. WHAT ARE YOU LISTENING TO RIGHT NOW?
lifehouse-broken

22. IF YOU WERE A CRAYON, WHAT COLOR WOULD YOU BE?
can i be purple??

23. FAVORITE SMELLS?
my mom's hands....

24. WHO WAS THE LAST PERSON YOU TALKED TO ON THE PHONE?
nur...

26. FAVORITE SPORTS TO WATCH
im more into football now...

27. HAIR COLOR?
black.

28. EYE COLOR?
dark hazel....betul la!..hanya diriku yg mengenali diriku

29. DO YOU WEAR CONTACTS?
nak sangat...sebab nk pakai cool shade...huhu..

30. FAVORITE FOOD
entah?

31. SCARY MOVIES OR HAPPY ENDINGS?
happy..kalau rilek...scary kalau geram

32. LAST MOVIE YOU WATCHED?
ong bak...tak best!

33. WHAT COLOR OF SHIRT DO YOU LIKE TO WEAR?
black is cool

34. SUMMER OR WINTER?
yeahh summer...beach..hahaha

35. HUGS OR KISSES?
hugs..please???pleaseee??????

37. MOST LIKELY TO RESPOND TO?
"weh tazo!"

38. LEAST LIKELY TO RESPOND?
"tazoooooooo,tolonggg leh??"

39. WHAT BOOK ARE YOU READING NOW?
top gear malaysia....september's edition

40. WHAT IS ON YOUR MOUSE PAD?
no mouse pad! saya guna mouse laser..works even on glass...(kata jurujual)

41. WHAT DID YOU WATCH ON TV LAST NIGHT?
kasanova xxl...dkt kedai makan..nak lari dari soalan member..

42. FAVOURITE SOUND(S)?
ombak...air terjun...hujan....bunyi engin bler drive seorang diri...kau dan aku menjadi satu..haha

43. ROLLING STONES OR BEATLES?
beatles....i wanna hold ur hand!....(beatles ker tu??)

44. WHAT IS THE FARTHEST YOU HAVE BEEN FROM HOME?
here....

45. DO YOU HAVE A SPECIAL TALENT?
i can convince people...after analysis the way they thinks...

46 WHERE WHERE WERE U BORN
hospital negeri sembilan

47. WHOSE ANSWERS ARE YOU LOOKING FORWARD TO GETTING BACK
si dia..hurmmm

48. HOW DID YOU MEET YOUR SPOUSE/SIGNIFICANT OTHER?
tapaham

2 comments:

scha said...

tazoooooooooo...tlg ehhhhhhhh....

(mood : hahahahahahaha...!! )

tazo said...

ehhh aku ade dgr sesuatu???

ermm tak kot