Manusia pula bangaimana? Mari kita buang sifat perkauman. Jangan diperbodohkan.

Monday, March 9, 2009

bila hati berkata sayu


hari ini isnin...
09 march 09..selamat meyambut hari malidul rasul..(contohi la peribadi rasul kita yg tersyg)..
pukul 12.41 am..

entah kenapa hari ini aku berada dalam mood kesayuan..
amat sayu hati ku..entah kenapa aku pun tak sebenarnya pasti..
mungkin kerana esok aku sudah perlu pulang ke penang..
mungkin keran esok aku akan meninggalkan kembali keluarga yang dirindui..
pulang semula ke kehidupan yang penuh tanggungjawab dan tekanan...
bukan aku nie sorang yang suka merungut..tapi entah la..cuma hati ku yang terasa sedemikian

minggu ini bagi aku amat best!
amat adventure dengan banyak pengalaman baru dari yang mencemaskn hinggalah tak kering gusi.
aku amat enjoy ketemu ramai member2 baru yang begitu mesra
terima kaseh aku ucapkn..
terima kaseh, sid,ming,amy,jeju,wanie,wanie,dan sorg lagi wanie,scha dan ramai lagi yang tak tertulis,korang memang best!

terasa sayu bila memikirkan akan meninggalkn semua kenangan indah kita semua semalam..
terasa sayu bila memikirkan entah bila pula kita dapat ketemu semula..maseh ingatkah kita antara satu sama laen?..
terasa sayu bila memikirkan akan kembali meninggalkan keluarga tersayang..
kembali ke kehidupan kurang perhatian...


port dickson..7 march 09
memori malam bbq bertemakan african..
bertemankan deruan ombak,cahaya bulan...
gelak ketawa..gurau senda..keceriaan dalam kepenatan..bagi aku adalah satu kenangan yang tak mungkin dilupai!
terima kaseh teman-temanku..

ini antara gambar2 kenangan bersama di malam itu







2 comments:

scha said...

waaaaa tazo...
suda balik kha?
datang la lagi...
isk3~

mary said...

eyp tazo..
even x pnh jumpe
tp i knl u
bak kate seyza
cik kacang...
besh nyer korg kt pd..
mcm kat africa kn3...