Manusia pula bangaimana? Mari kita buang sifat perkauman. Jangan diperbodohkan.

Monday, March 9, 2009

coretan saya


8 march 09
port dickson,bbq party


isnin,
09 march 09..selamat malidul rasul
11:57 pm

kini aku telah selamat sampai dan kembali di pulau pinang..tanah yang "pi mai pi mai aku tang tu jgk!"
klise jgk kn jika difikir-fikirkan balek..kelmarin aku di pd bergumbira,semalam di kl bersama keluarga dirindui dan hari nie kembali di pulau pinang berseorang..
begitu cepat masa berlalu meninggalkn kita disini terpinga-pinga..

adakah esok juga akan begini?
adakah lusa menjanjikan sebegitu?
adakah masa tetap akan meninggalkan kita..


entah lah..
tapi sepulangan aku disini..aku berniat utk lebih berproduktiviti..
tiada lagi sambil lewa..
kerana aku tidak mahu rasa ketinggalan lagi...

adakah sekarang musim masalah?
kerana kerap aku lihat teman2 berada dalam kemelut masalah sendri..
bersendirian menghadapi masalah..sementara teman2 di sekeliling cuba sedaya upaya untuk mengukir senyuman mereka..
ya hidop ini mmg sukar..hidup ini memang mencabar..hadapilah semuanya tetapi ketahuilah yang kita maseh mempunyai teman2 yang sentiasa disisi..
cuma satu pesan aku..jangan terlalu tertekan okey?
juz do ur best!


selamat malam,
~tazo~

6 comments:

scha said...

kenapa aku terasa seperti entry ini untuk aku?
hahahaha~

tazo said...

x der lah..
entry ini berbentuk umum..hahaha

AmY said...

belajar rajin2 tau

tazo said...

amy:haha...u tu keja rajin2 tauu

seYza a.k.a SaLLy said...

mmmmmmm......

tazo said...

knapa seyza???

*(mood:caring)

wakakakaka