Friday, March 13, 2009

mood

kenapa dengan mood semua orang nie??
semua mood macam tak menentu saja..
tahukah kamu semua ini mempengaruhi mood persekitaran anda??

jangan lah bersedih..
tak kira mengapa masalah mu..
semua dapat diselesaikan
buka lah hati untuk rakan2...
jangan pilih jalan pintas ok??

selama aku hidup hampir 21 tahun nie..
boleh cakap jugak la dah beberapa kali aku hadapi situasi hampir mati..
berdepan dengan bahaya di depan mata sehingga hilang reflek bernafas dan terasa anak mata secara automatic membesar dengan tiba2..
disaat itu hilang segala masalah..
dan apa yang akan kita ingat??

satu saja...
orang yang tersayang..
disaat itu kita akan terfikir tentang mereka..
kerana mungkin itu saat terakhir milik kita..

jadi nikmatilah hidupmu dengan penuh ketabahan..
keberanian..dan kegembiraan..
gembirakan lah keluargamu dan temanmu..

kerana merekalah hidup mu..






selamat malam
~tazo~

3 comments:

Elmi said...

macam tau je ni untuk sapa.

scha said...

adakah untuk beta...?
wahaha~

tazo said...

tak lah..
entry ini umum laa...